|Review| Wet 'n Wild lipstick

12:26 Verena 7 Comments





















Hi!
De laatste tijd zie hoor je veel mensen praten over de Wet 'n Wild collectie die je bij de action kan kopen. En voor 90 cent was dit natuurlijk wel een tripje naar de action waard.

Ik kon niet veel van Wet 'n Wild vinden maar heb uiteindelijk toch een poeder en een lipstick mee naar huis genomen. De lipstick ga ik vandaag reviewen.














Ik was erg enthousiast geworden over de make-up van wet 'n wild door alle positieve reviews die ik had gelezen op andere blogs en mijn verwachtingen waren dan ook hoog. Dit is de Wild Shine lipstick in de kleur 925 'lustful'. Het is een wat donkere rood / paarse kleur. Waarom hij wild shine heet begrijp ik niet echt want als je hem aanbrengt vind ik hem aardig mat over komen.

De verpakking is simpel maar niet lelijk. Het is een dunnen lipstick die uit de basic zilveren huls komt. Het houvast is grijsachtig en op de zijkanten staat het merk, wet 'n wild. De soort lipstick, wild shine. Wat voor product het is, obviously, een lipstick. En op de laatste kant staan de producten die in deze lipstick zitten. Niks bijzonders dus, gewoon prima.


Toen ik hem ging swatchen op mijn arm werd ik erg enthousiast, wauw wat een mooie kleur! Ik was alleen bang dat het voor mij iets 'too much' was. Ik draag meestal wat lichtere kleuren lipstick omdat ik best wel grote lippen heb en een felle kleur dan vaak al te veel gaat opvallen. Ook heb een lichte houd dus moet ik oppassen met donkere kleuren. 


Gelukkig veel het heel erg mee en deze lipstick kan je dus ook makkelijk dragen als je een wat lichtere huid hebt. Op bovenstaande foto had ik de lipstick al een paar uur op en hij zat nog prima. Ook kan je er makkelijk mee drinken en eten. 
De lipstick geeft nauwelijks af, alleen als je hem net hebt op gedaan.


Ik vind deze lipstick erg fijn en hij voldoet zeker aan de hoge verwachtingen die ik van de wet 'n wild line had. Hij blijft de hele dag zitten en je kan er ook makkelijk mee eten en drinken. Het is een hele mooie lipstick om op te doen als je een avondje uit gaat omdat hij zo heerlijk opvalt en alle aandacht op je lippen legt. Ik ga zeker meer producten van wet 'n wild aanschaffen. 

Wat vinden jullie van deze lipstick? En hebben jullie zelf producten van wet 'n wild? Laat een comment achter, vind ik leuk! :)

Lots of love!

Verena

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur heeft deze lipstick zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review. Ik denk dat ik er ook eentje ga halen. Zeker nu de kleur ook bij een lichte huid past.

    xxx

    www.vbnow.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful color! It reminds me of Estée Lauder Deep Lilac which is one of my favorite lipsticks ever (:
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf niets van dit merk maar vind de lipstick erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleur is super mooi en staat je ook erg goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat wet 'n wild bij action te koop is! Ik vind het een mooie kleur en hij staat je prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I have nominated you for the Liebster Award :) x https://itslizzygrace.wordpress.com/2015/08/31/liebster-award-nomination/

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.