Een nieuwe start!

18:37 Verena 3 Comments





Hi



Mijn blog was echt een verschrikkelijke troep, en hij staat nog geen maand online. Ik wist niet hoe ik de menu's moest aanpassen van de template's die ik had gedownload en daardoor had ik eigenlijk om de minuut wel weer een andere template omdat ik hoopte dat ik het wel zou kunnen veranderen bij die. Maar helaas, het lukte steeds niet. Na meerdere dagen op internet gezocht te hebben naar de oplossing was ik eigenlijk nog niet zo ver gekomen. Uiteindelijk ben ik er gister erachter gekomen dat de uitleg gewoon in het mapje staat waar ook de 'file' van je template in zit, wat ben ik toch weer stom.


Ik ben vandaag dus keihard bezig geweest met alles aanpassen en mijn blog een stuk gebruiksvriendelijker te maken. Ook heb ik social media aangemaakt waarop jullie mij kunnen volgen.

Het uiterlijk van mijn blog is dus eindelijk compleet en het is de bedoeling dat hij ook nu zo blijft. Natuurlijk zal ik hem ooit wel veranderen, maar voor nu is dit het.

Natuurlijk had ik ook niet verwacht dat alles in één keer goed zou gaan, ik heb wel vaker website's gehad maar nog nooit een blog. Ik ben erg blij met het resultaat dat ik met bloed, zweet en tranen heb bereikt (neem dit sarcastisch). Ik vind dat ik toch wel een beetje trots op mezelf mag zijn.

Aangezien ik het eindelijk een beetje onder controle heb wil ik gewoon echt weer helemaal opnieuw beginnen. Dat betekent dat ik al mijn oude 'posts' verwijder en dat ik nu dan ook officieel een Nederlands blog begin, aangezien ik in het Engels ben begonnen.

Ik ben van plan zo'n 2 à 3 keer per week een blog post te plaatsen. Dit kan gaan over van alles, fashion, beauty of iets anders waar ik op dat moment over wil schrijven.

Ik hoop dat ik jullie zo genoeg heb ingelicht. Als je nog vragen hebt of tips (zijn altijd welkom!) laat dan een reactie achter.

Lots of love!

Verena

3 opmerkingen:

  1. You did well sorting the template out! I tried to use one once and I couldn't get my head around where everything was! Maybe one day I'll sort mine out haha

    www.sophieslittlesecrets.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd! Je blog ziet er in ieder geval al leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er goed uit nu! Veel succes met je nieuwe begin :)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.